Jak postupovat, pokud zboží nevyhovuje?


I přes pečlivé vybírání se může stát, že Vám nakonec náramek nebo prstýnek nesedí nebo se Vám korálek jednoduše nelíbí. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.

Jaké možnosti tedy existují?

Jak na to?

Stačí nás do 14 dnů od převzetí zásilky informovat emailem nebo telefonicky, že máte zájem zboží vrátit či vyměnit. V případě, že jste našim registrovaným zákazníkem, tak je možno provést reklamaci pomocí online formuláře, jenž najdete v administraci po přihlášení.

Zásilku s vyplněným formulářem či číslem reklamace nám zašlete na naši adresu, kterou najdete jak na razítku Vaší faktury, tak na našich stránkách v sekci Kontakty.
Po té nám do formuláře či na email darky@darky-prozeny.cz zašlete podací číslo zásilky, abychom si ohlídali doručení vráceného produktu.

Co mám čekat dál?
Dodání Vaší zásilky k nám může trvat i několik dní. Jakmile k nám však dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit a budeme Vás informovat emailem. Pokud budeme mít zboží, které jste si vybrali na výměnu, na skladě, pošleme Vám nový balíček co možná nejrychleji. Může se však také stát, že produkt, které chcete, zrovna bohužel skladem nebude. V takovém případě čekáme na jeho naskladnění (v případě výrobků ze stálé nabídky) – zboží bývá opět na skladě do 3 týdnů.

Jak je to s platbami při výměně nebo vracení zboží?
Pokud nevyhovující zboží jen vracíte, je to jednoduché – do čtrnácti dní od doručení Vaší zásilky k nám posíláme peníze na Váš účet.

Pokud žádáte o výměnu, mohou nastat tyto možnosti:


Pokud máte nějaké další otázky týkající se nákupu na Darky-prozeny.cz, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na darky@darky-prozeny.cz či telefonicky na +420 731 309 960 ve všední dny od 9:00 do 17:00.

ZPĚT na přehled všech článků