Vážení zákazníci,
s ohledem na události posledních dnů, bychom Vás rádi informovali o aktuální situaci při vyřizování Vašich objednávek.
Objednávky pro Vás vyřizujeme ve standardním režimu, provoz našeho e-shopu není nijak omezen. Produkty zakázkové výroby či zboží na objednávku odesíláme s max. zpožděním jednoho pracovního dne. Ve skladu byla přijata zvýšená hygienická opatření - nošení roušek, jednorázových rukavic, používání desinfekčních gelů a častá desinfekce povrchů. V případě, že se Vám nepodaří s námi spojit na zákaznické lince v důsledku přetížení, zašlete nám e-mail či sms zprávu a my se s Vámi spojíme. V tomto směru jsme vždy k dispozici a Vaše objednávky či dotazy se snažíme vyřídit co nejrychleji a s maximálním nasazením :)
K jistému omezení dochází při doručování vašich zásilek. Z tohoto důvodu nyní doporučujeme Zásilkovnu či kurýrní službu s platbou předem. Níže jsme Vám sepsali stručné informace k jednotlivým přepravcům:
ČESKÁ POŠTA
Doporučené zásilky zasílány na dobírku a cenná psaní jsou automaticky uloženy na poště. V případě úhrady předem Vám bude doporučená zásilka vhozena do schránky. Aktuálně jsou na doručovací adresu do rukou adresáte doručovány pouze Balíky do Ruky, které je možno uhradit pouze platební kartou. Doručovatelé nemusí předat zásilku, která je určena k dodání na adresu, pokud příjemce není dostatečně chráněn rouškou či jinou vhodnou ochrannou pomůckou. Tyto zásilky budou uloženy u příslušné ukládací pošty. Všechny pobočky České pošty mají nyní otevřeno pro veřejnost max. do 16.00 hod a zrušen je víkendový provoz. Do 10.00 hod jsou na poštách obsluhováni pouze zákazníci nad 65 let.
KURÝRNÍ SLUŽBA na území ČR - DPD
Doručuje se standardním způsobem na Vámi uvedenou adresu. Zásilky na dobírku lze platit pouze bezhotovostně - kartou. Platba v hotovosti není možná!
ZÁSILKOVNA na území ČR a SR
Zhruba třetina výdejních míst Zásilkovny je uzavřena či s omezenou pracovní dobou. Aktuální informace najdete https://www.zasilkovna.cz/pobocky V případě, že zvolíte pobočku Zásilkovny, která je momentálně uzavřena, bude balíček automaticky přesměrován na nejbližší výdejní místo. Na výdejních místech lze platit pouze bezhotovostně - platební kartou. Objednávku je možní uhradit i platební kartou pomocí odkazu na trackování balíčku. Platba v hotovosti není možná!
KURÝRNÍ SLUŽBA SR
Přepravní společnsot GLS nemá aktuálně dostatečnou kapacitu pro doručování Vašich zásilek, proto jsme využili služeb přepravní společnosti ReMax. Zásilky mohou nabrat zpoždění v doručení max. 1 den v důsledku zvyýšených kontrol na hraničních přechodech. Zásilky je možné hradit pouze bezkontaktně, tzn. platební kartou, bud přímo kurýrovi nebo pomocí internetové odkazu pro trackování balíčku.
V případě, že budete mít jakékoli otázky, jsme tu pro Vás. Budeme se těšit na Vaše objednávky a věříme, že se vše vrátí do normálních kolejí co nejdříve.