Často kladené otázky


Musím se při nákupu zaregistrovat?

Při nákupu není registrace nutná, zboží odesíláme i neregistrovaným zákazníkům. Registrovaní zákazníci mohou čerpat bonusy, množstevní slevy a sledovat stav svých zakázek. Z těchto důvodů Vám registraci doporučujeme.

 

Mohu svou objednávku vyřídit telefonicky?

Ano, můžete nás kontaktovat denně od 09:00 hod - 17:00 hod na tel. čísle uvedeném v sekci kontakt, rádi Vaší objednávku vyřídíme i po telefonu. Musíte jen znát přesný název zboží, které si přejete objednat.

 

Mohu si u Vás objednat zboží i přesto, že nemám kreditní kartu?

Ano, Vámi objednané zboží můžete zaplatit převodem na náš účet nebo v hotovosti při přebírce zboží na poště.

 

Kdy mi bude objednané zboží doručeno?

Většinu našeho zboží máme na skladě, pokud není uvedeno jinak. Je-li zboží skladem, tak objednávku odesíláme do 24 hodin od jejího obdržení. V případě převodu částky na účet, je zásilka okamžitě odeslána po obdržení platby. Zákazník je o stavu objednávky informován emailem, popř. telefonicky.

 

Kolik zaplatím za poštovné a balné?

Balné ani dopravné na území České republiky neúčtujeme je-li hodnota nákupu min. 1 500 Kč. Pokud objednáváte zboží na dobírku, bude Vám účtováno dobírečné 50 Kč. Konkrétní informace týkající se způsobu platby a dopravy najdete zde.

 

Ráda bych si objednala větší počet položek. Nabízíte výhodnější ceny?

Pro firmy i jednotlivce, kteří mají zájem o větší odběr nabízíme zajímavé podmínky. Neváhejte nás kontaktovat, abychom mohli navrhnout řešení ušité přímo na míru.

 

Jsem velice citlivá a mám alergii na nikl. Ráda bych se tedy informovala, jaké materiály používáte?

Mohu Vás ubezpečit, že naše výrobky neobsahují nikl a většina šperků z našeho sortimentu má antialergení úpravu - rhodium, platina.

 

Mám garanci vrácení peněz nebo výměny produktu při poškození?

Ano, samozřejmě Vám rádi poškozený produkt vyměníme nebo vrátíme peníze do dvou let ode dne nákupu. Může se stát, že produkt bude poškozen během přepravy nebo se vloudí chybička při výrobě.

 

Kde a jak se vyrábí Vaše produkty?

Háčky na kabelku a korálky pro Pandora náramky jsou dováženy z Ameriky a z velké části vyráběny ručně. Co se týče šperků a ostatních doplňků z krystaly Swarovski, tak jejich výroba probíhá zde v České republice. Tato část sortimentu je inkrustována krystaly Swarovski taktéž ručně. Ocelové šperky Morellato k nám putují z Itálie, zatímco šperky Pandora až z Thajska.

 

ZPĚT na přehled všech článků