Jak postupovat, pokud šperk nevyhovuje?

I přes pečlivé vybírání se může stát, že Vám nakonec náramek nebo prstýnek nesedí nebo se Vám korálek jednoduše nelíbí. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.

Jaké možnosti tedy existují?

• Šperk Vám vyměníme za jiný.

• Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět

Jak na to?

Stačí nás do 14 dnů od převzetí zásilky informovat emailem nebo telefonicky, že máte zájem zboží vrátit a vyplnit formulář: http://www.darky-prozeny.cz/formular

• Ve formuláři prosím vyplňte číslo Vaší faktury (dodacího listu) a část Odesílatel.

• Do tabulky ve formuláři uveďte název zboží a důvod proč jej vracíte. Po té vyplňte jednu ze dvou možností pod tabulkou - Produkt, který chcete zaslat na výměnu/Bankovní spojení pro vrácení platby.

• Nezapomeňte připojit datum a vlastnoruční podpis.

Zásilku s takto vyplněným formulářem zašlete na naši adresu, kterou najdete jak na razítku Vaší faktury, tak na našich stránkách v sekci Kontakty.
Po té nám na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zašlete podací číslo zásilky, jenž nám zasíláte.

 

Co mám čekat dál?
Dodání Vaší zásilky k nám může trvat i několik dní. Jakmile k nám však dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit a budeme Vás informovat emailem.

Pokud budeme mít zboží, které jste si vybrali na výměnu, na skladě, pošleme Vám nový balíček co možná nejrychleji.

Může se však také stát, že produkt, které chcete, zrovna bohužel skladem nebude. V takovém případě čekáme na jeho naskladnění (v případě výrobků ze stálé nabídky) – zboží bývá opět na skladě do 3 týdnů.

 

Jak je to s platbami při výměně nebo vracení zboží?
Pokud nevyhovující zboží jen vracíte, je to jednoduché – do čtrnácti dní od doručení Vaší zásilky k nám posíláme peníze na Váš účet.

Pokud žádáte o výměnu, mohou nastat tyto možnosti:

  1. Cena nového zboží je stejná jako cena vraceného zboží – při převzetí balíčku neplatíte nic 
  2. Cena nového zboží je vyšší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku platíte pouze rozdíl v ceně + dobírečné (při platbě dobírkou)
  3. Cena nového zboží je nižší než cena vraceného zboží – při převzetí balíčku neplatíte nic a na účet je Vám zaslán rozdíl v ceně vráceného zboží.


Pokud máte nějaké další otázky týkající se nákupu na Darky-prozeny.cz, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. či telefonicky na +420 723 291 842 ve všední dny od 10:00 do 17:00.

Proč u nás nakupovat

  • denně aktualizovaná nabídka
  • poštovné od 25 Kč a při nákupu nad 1.500 Kč zdarma
  • zboží můžete bez udání důvodu do 30 dnů vrátit nebo vyměnit
  • k vybraným šperkům od nás obdržíte dárkovou krabičku
  • více než 3000 položek skladem
  • možnost platby kartou

Zajímavosti

JARNÍ ÚKLID - více než 100 produktů doprodáváme za akční ceny. Kompletní nabídku zlevněných produktů najdete v sekci OUTLET.

Rozšířili jsme nabídku výdejních míst - nyní si můžete objednávku vyzvednout osobně na 320 místech v ČR a SR.